مترو حمل و نقل نیاز به پوشش صورت در تمام سواران شروع دوشنبه

"این مهم است که به امن است. این یک مشکل نیست" گفت: به طور منظم نور-راه آهن سوار Abdifatah گفت: 25 سنت پل با پو

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399
"این مهم است که به امن است. این یک مشکل نیست" گفت: به طور منظم نور-راه آهن سوار Abdifatah گفت: 25 سنت پل با پوشیدن ماسک در خط سبز را ال روزاریو ایستگاه در سنت پل در جمعه 15 مه سال 2020 است. آغاز چهار شنبه, مارس 18 حمل و نقل مترو نیاز دارد که مسافران می پوشند پوشش صورت در اتوبوس و قطار. (فردریک ملو / پایونیر پرس)

شروع دوشنبه سواران در تمام حمل و نقل مترو و اتوبوس و نور-راه آهن قطار مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن چهره پوشانده اند.

این تصمیم یکی در یک سری از تنظیمات بزرگترین حمل و نقل عمومی اپراتور در کشور ساخته شده است که به آن سوار سیاست برای کمک به جلوگیری از گسترش مرگبار coronavirus.

"این یک تصمیم گیری است که ساخته شده است در خلاء" حمل و نقل مترو سخنگوی Howie پدیللا روز جمعه گفت. او اضافه کرد که مترو حمل و نقل است که مصرف آن نشانه از مراحل مهم دیگر سیستم حمل و نقل عمومی مصرف شده است و این آن چیزی است که مشتریان خود درخواست کرده اند.

بر اساس بهداشت عمومی ارشاد مترو حمل و نقل شروع به تشویق پوشش صورت در اوایل ماه آوریل. از آنجا که پوشش صورت را تبدیل به یک قوی تر نقطه تاکید در میان مقامات بهداشت عمومی و انتظار می رود به بازی حتی یک نقش بزرگتر در زمانی که محدودیت در کسب و کار و دیگر گردهمایی های شل.

نور راه آهن سواران در روز جمعه گفت: آنها شاهد ان مورد نیاز است.

"این مهم است که به امن است. این یک مشکل نیست" گفت: به طور منظم نور-راه آهن سوار Abdifatah گفت, 25, از, St. Paul پوشیدن یک ماسک سفید با نقطه رقص لهستانی پولکا بنفش در ال روزاریو ایستگاه در خط سبز.

جنیفر لیندسی سنت پل عینک آبی, لاتکس, دستکش, به عنوان او انجام هدف کیسه به ال روزاریو ایستگاه. اما حتی به عنوان جوانه آگاه است او را به عنوان او تا به حال توقف در چشم انداز جدید مسافر قیمومیت.

"اگر آنها در حال رفتن به دستور ماسک آنها می تواند حداقل دست آنها را به مردم," او گفت: در حالی که انتظار برای او رو به مشرق ، "در غیر این صورت هر کسی نمی خواهد بود قادر به گرفتن یک. من می توانید ببینید که چرا آنها در حال انجام آن هر چند."

حمل و نقل مترو واز اطراف که نگرانی که نیاز به پوشش صورت به جای ماسک های صورت می شود آن را در یک دستمال یا شال یا ماسک چیزی است که می تواند گرفتن قطرات آب از یک عطسه یا سرفه.

پارچه پوشش صورت توصیه می شود و باید محکم ساخته شده از پارچه پنبه از قبیل مواد از یک تی شرت یا bedsheet.

نشانه ای خواهد بود ارسال شده در ایستگاه های خودکار در هیئت مدیره اطلاعیه یادآوری را به مشتریان خود را برای پوشش دهان و بینی. پدیللا گفت: او را به شمارش در عمومی مطابق با میل و رغبت.

"من نمی دانم که وجود دارد رفتن به هر گونه عواقب," او گفت:. خدمات را نمی توان انکار کرد به هر کسی نمی پوشیدن چهره و پوشش.

"ما بر این باورند که آنها در حال رفتن به این شرط به طور جدی خود را به" پدیللا اضافه شده است.

مینه سوتا وزارت بهداشت را توصیه نمی کند پوشش صورت توان توسط کودکان زیر سن 2 یا توسط کسانی که مشکل تنفسی یا قادر به حذف صورت پوشش بدون کمک.

پدیللا گفت وجود ندارد تاریخ انقضا مجموعه برای نیاز و حمل و رهبری خواهد بود دوباره ارزیابی پروتکل های ایمنی به طور منظم.

فردریک Melo کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب